HU
Magyar
HU
Magyar
GB
English
​EMASSZÁZS
Szakíts magadra időt!​
Fejléc cím szövege
Kattints a módosításhoz

Masszázs henger - izompólya vagy kötőszöveti önmasszázs. 

Az SMR-ezés eleinte nem lesz kellemes érzés, inkább fájdalmas és szokatlannak fog tűnni.  Annyira fájdalmas azonban nem lesz, mint amilyen a problémád. Ha jól csinálod, hozzászoksz, kifejezetten jól is fog esni! Előnye, hogy kontrollálható a nyomás, így a fájdalom erősségét is tűréshatárnak megfelelően lehet szabályozni. 

Talp
A talajon támaszkodunk, így a talppal kezdjük az egész test hengerezését. Ezt célszerű a kis triggerpont labdával csinálni. Ne menj rá a lábujjakra, a lábujjak előtti csontos részekre és a sarokra sem! Úgy hengerezz, hogy az izmaidat ellazítod! A labda a talp alatt van, rávisszük a testsúlyt, lassú gördülésekkel először hosszában mozgatjuk, majd körkörösen is, külső-belső talpélre is rámegyünk. Legalább 1-1,5 percet tölts el talpanként a hengerezéssel.

Vádli 
A talp után a lábszár izmai következnek. Többféleképpen csinálhatod. Ha kezdő vagy kezdheted úgy, hogy csak az egyik vádlidat teszed fel, a másikkal támaszkodsz. A következő szint az, hogyha mindkét lábszárad fent van a hengeren. Kifelé-befelé mozgasd közben a lábadat, ne csak fel-le! Nem kell sietni, szépen lassan csináld, úgy fogja lazítani az izmaidat.

Hamstring izmok - csípő feszítő izmok
A légzés folyamatos. Itt három szint van, kezdőként csináld úgy, hogy csak az egyik láb van fent. Középhaladóként mindkét láb fent. A haladó szint pedig, hogy a másik lábbal ráterhelsz a videón látottak szerint. Itt is kifelé-befelé több izmot átmasszírozunk a hengerrel. Azok a szövetek fájnak, amik feszesek, szóval pont ott kell hengerezni többet.

Farizmok
Ráfordulsz az adott oldalra és lassan körkörösen, beforogva mozogsz a hengeren. Ezt lehet fokozni azzal, hogy az ellentétes lábadat felteszed a hengerezett lábadra.
 

Derék
Mindig csak az egyik oldalon dolgozunk. Lábak, kezek lent vannak a talajon. Bordákig menj fel. Vese problémák esetén ne hengerezd ezt a részt! Ha fáj, az normális, azt jelenti, hogy feszes a fascia és szüksége van a hengerezésre. 

Háti szakasz 
Kezeket összefonod a mellkas előtt, csípő fent van. 
Itt is külön-külön hengerezd a két oldalt. Egészen a vállig fel lehet menni. 
Nem teljesen fel-le szoktam, hanem kicsit minden irányba, ahogy sikerül.

Lábszár külső része 
Csípő kifelé, lábszár pedig ferdén van a hengeren. Ez az egyszerűbb verzió.
Ha ezt a verziót már kevésnek érzed, akkor a haladó szint az, amikor  mindkét lábszár ferdén fent van a hengeren.

Négyfejű combizom 
Itt is kifelé-befelé mozgatjuk a hengeren a lábunkat. Kezdő szint: egyik comb van fent a hengeren.
Haladó szint: mindkét comb fent van a hengeren. 

Comb külső része 
Ez egy különösen érzékeny rész! Combpólya feszítő izommal együtt lehet csinálni, kicsit előre kell gördülni és azon a részen maradunk. Itt is enyhén kifelé-befelé mozgást végzünk. Lent lehet a másik lábad, de ha nagyon elszánt vagy akkor lehet egymáson is.

Combpólyafeszítő izom
Ráfordulsz az adott oldalra és csak picit, lassan körkörösen, beforogva mozogsz a hengeren. 

Combközelítő izmai 
Kifelé és befelé tolod magad. Fejet tartsd egyenesen, alkarral támaszkodhatsz, másik lábad lehet lent a talajon.

nyirokmasszázs, nyirokmasszazs, nyirokmasszőr, gyógymasszőr, gyogymasszor, gyógymasször, trigger pont, trigger pontok, cellulit masszázs, gyógymasszázs, cellulit masszazs, arcmasszázs, masszázs szalon, masszázs árak, gyogymasszor budapest, masszázs fajták, fejmasszázs, lávaköves masszázs, lávaköves masszázshoz, köpölyözés árak, talpmasszázs árak, trigger pont masszázs, sportmasszőr budapest, kézi nyirokmasszázs árak, teljes testmasszázs, nyakmasszázs, nyakmasszazs, frissítő masszázs,